Asistenční služby pojišťoven u vaší domácnosti
Většina klientů nevyužívá asistenčních služeb pojišťoven, které mají standardně sjednané v pojištění domácnosti / nemovitosti, ať jde o byt v osobním, či družstevním vlastnictví, nebo rodinný baráček.
Asistenční služby jsou ve většině nových smluv již v základním nastavení a dají se z nich plnit tzv. krizové situace, jako jsou například: zabouchnutí dveří, zalomení klíče v zámku či ztráta klíčů. Pojišťovna je v takovém případě schopna poslat na místo zámečníka či jiného odborníka, který si s touto situaci poradí. Instituce také následně hradí výjezd a práci tohoto specialisty. Materiál (zámek, klíč apod.) jde v rámci platby za klientem.
Obdobně se pojišťovna umí postavit i k havarijnímu stavu či opravě elektrospotřebiče. Pokud vám přestane fungovat třeba chladnička, pračka či jakýkoliv jiný spotřebič, vaše pojišťovna vytipuje servis a přivolá technika. Vám tak ušetří čas a nervy s hledáním, navíc opět tento výjezd spojený s opravou umí proplatit.
U havarijního stavu v domácnosti můžete potřebovat specialisty, jako jsou elektrikáři, kominíci či různí technici. Ti mohou opět pomoci v náhlých situacích a vy je nemusíte platit ani shánět, protože to vše umí zařídit právě asistenční služba společnosti. Všechny zmíněné i další situace, které vám může pojišťovna pomoci vyřešit, jsou v nových smlouvách pojištění domácnosti/nemovitosti hrazeny většinou do výše 7 tisíc korun na jednu škodnou událost a většinou maximálně 2x ročně.
Takovéto služby, které jsou ve smlouvě zdarma by byla škoda nevyužít. Doporučujeme uložit si číslo na danou instituci do mobilu a v budoucnu jistě oceníte ušetřený čas i peníze v případě vzniklých komplikací.