Případ klienta, kterému ČSSZ pokrátila invalidní důchod!
Minulý měsíc jsme vám přinesli video o Informativním osobním listě důchodového pojištění. Mohli jste se dozvědět co přesně to znamená, jak můžete svůj osobní list jednoduše získat a hlavně jaké mohou nastat důsledky pokud je v evidenci jakákoliv nesrovnalost.
V dubnovém díle na toto téma navazujeme, nyní vám poradkyně Radka Poulíčková a Kateřina Deusová představí případ konkrétního klienta, kterému Česká správa sociálního zabezpečení kvůli chybějícím údajům v evidenčním listě pokrátila invalidní důchod.
Situace každého klienta je samozřejmě jiná, ale na popisovaném příkladu jsme chtěli poukázat na to, že kvůli chybám či nedostatečné evidenci mohou lidé přicházet o velké finanční prostředky na důchodech, na které většina obyvatel ČR spoléhá.
Ve videu se tak dozvíte o kolik peněz by tento klient každý měsíc přišel, pokud by to aktivně neřešil, a jak se svou poradkyní postupovali v nápravě těchto chyb.
V tomto případě probíhala náprava chyb za velké spolupráce s klientem. K dnešním dnům jsme v rámci naší firmy Synergy FG spustili projekt Spravedlivý důchod, v rámci kterého jsme, v případě že v klientovi evidenčním důchodovém listu zjistíme nedostatky, schopni zajistit dostatečnou nápravu a tak i adekvátní výši důchodů pro naše klienty.